Kalite
Müşteri isteklerini en iyi şekilde karşılamak için gerekli yönetim sistemi kurmak
Müşteri,tedarikçi,üretici,toplum ve çalışanlarımızın beklentilerini ölçmek ve saptamak
Hatasız süreç tasarımında yoğunlaşmak
Her süreçteki çevrim sürelerini ve değişkenliğini azaltmak
Başarı göstergelerini sürekli iyileştirmek
Çalışanların şirketin işleyişine katılımını teşvik etmek ve takım çalışması ruhunu geliştirmek
Çalışanlarımızı şirket hedefleri doğrultusunda sürekli eğitime tabi tutmak
Sürekli iyileşmelerle maliyetleri düşürmek
Kötü kalite maliyetini azaltarak sağlanan kazançları her yıl arttırmak
Kurumsal ve teknolojik yatırımları her yıl yapmak
Süreçleri kademeli olarak birleştirmek
Müşteri memnuniyetini her yıl arttırmak
Her yıl karlılık hedefini aşmak